środa, 25 czerwca 2014

Refleksje po długim czasie ciszy

Jak dało się zauważyć, wpisy na blogu miały dużą przerwę. Nie oznacza to braku działania a raczej jego dużą intensywność. Przede wszystkim dla Zielonego Kombinatu te kilka miesięcy to realizacja planu rozwojowego w postaci edukacji florystycznej.

Rozpocząłem nauczanie "Wykonywania kompozycji florystycznych" w szkole "Cosinus". Szkoła policealna, system zaoczny, zatem każdy weekend spędzałem na uczeniu skrętoległości, cięcia pod kątem...Zaraz po rozpoczęciu doszedł drugi semestr, zatem prawie 70 osób poznawało i będzie poznawać zasady działania florystyki.

Wrażenia moje to wrażenia początkującego nauczyciela, uczącego się zasad jakim podlega relacja nauczyciel-grupa uczniów, jak zaciekawić, jak rozkochać we florystyce. Na tym etapie wydaje mi się, że udało się przekonać 3/4. Na tyle, że udało nam się ciekawie zaprezentować na wystawie "Pamiętajcie o ogrodach", zbierając bardzo pozytywne opinie. Co ciekawe na wystawie prace uczennic były ich autorskimi kompozycjami, ja tylko podpowiadałem jak konstrukcyjnie rozwiązać pewne problemy.

Teraz po podpisaniu świadectw i tysiąca innych papierów zapraszam na kolejny semestr, zapraszając chętnych którzy za darmo chcą się nauczyć podstaw florystycznych.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz