sobota, 12 lipca 2014

Warsztaty "Między tradycją a nowoczesnością"

Powiem wprost: miałem jak najgorsze doświadczenia z warsztatami. Jakiś czas temu, wyjazd poranny do Poznania, warsztaty ze znanym florystą i na moje pytanie o ocenę bukietu, stwierdzenie : "To nie wchodzi w zakres warsztatów".
Dlatego z wielką ciekawością udałem się na warsztaty "Między tradycją a nowoczesnością" prowadzone przez Mariolę Miklaszewską, której towarzyszyła Anna Nizińska.

I wyszedłem zachwycony. Wykonywaliśmy bukiet ślubny w formie kopertówki, ale ku mojej wielkiej radości nie miał on w sobie nic klasycznego, gdyż konstrukcja została wykonana na piance do paneli, pokryta mieszaniną gipsu i wikolu... czyli same nowe materiały. Tak już jest z osobami które długo zajmują się kwiatami, że ciężko je zainteresować, a tu się udało.

Efekt widać na zdjęciach, ale najciekawszą rzeczą był sposób prowadzenia, czyli spokojny, rzeczowy, pozwalający na własną kreatywność, otwarty na dyskusje i udzielający rzeczowych rad, naprawdę dobrych rad.

Dlatego jak kiedyś będziecie mieli propozycję warsztatów z Mariolą Miklaszewką od razu rezerwujcie miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz