piątek, 31 stycznia 2014

Targi, targi i po targach...

Za mną Targi Ślubne na terenie szczecińskich MTS.

Dużo spotkań, dużo rozmów, a teraz rozpoczynam odpowiadanie na zapytania kierowane do mnie w mailach i na facebooku.

Całe wydarzenie było dla mnie swoistym maratonem, gdyż stałem się też pomysłodawcą i twórcą stoiska, zatem trzeba było moim niezbyt dużym samochodem przewozić elementy stoiska na trasie: market budowlany-dom (tutaj malowanie, przycinanie)-targi (składanie i rozkładanie)- dom (wniesienie z powrotem na górę). Zatem skakałem w tym czasie pomiędzy twardością prawdziwie stolarskich prac, a delikatnością tworzenia bukietów ślubnych.

Moim pomysłem było stworzenie miejsca do przymierzania bukietów, gdzie można złapać jeden z trzech, zrobić zdjęcia..Jednak okazało się, że w natłoku ulotek, ofert, drodzy zwiedzający uciekali przed dłuższym kontaktem, zatem nastąpiła zmiana planów, bukiety w dłoń i przyszłe panny młode rozpoczęły przymierzanie bukietów na zewnątrz stoiska
, przy czym zdecydowanie wygrał tutaj bukiet okrągły.

Komentarze? Najróżniejsze: "..musi być bardzo źle, skoro na całych targach najlepsze bukiety robi mężczyzna", "za duży", "za mały". "ale on ciężki", " a czy można tylko z jednego typu kwiatów", "..panie, ostrzałki do noży sprzedaję"..ten ostatni spowodował salwę śmiechu..

Przez swoją specyfikę targi nie dają tak naprawdę możliwości spokojnej rozmowy, zwykle to tylko zabranie ulotki w celu spokojnego przejrzenia jej w domu.

Zatem jeśli czytasz teraz ten wpis zainspirowana moim przewodnikiem po kwiatach na ślubie, to zapraszam na spokojne spotkanie, na spokojne porozmawianie o kwiatach na Waszym ślubie, bądź na wysłanie do mnie zapytania o ofertę na maila: zielonykombinat@gmail.com, lub kontakt telefoniczny 500467534











2 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że Mnie tam nie było ... a mam tak bliziutko :( Stoisko prezentowało się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też żałuję, a teraz przeglądam bloga Ladies design:)

    OdpowiedzUsuń